Friday, July 1, 2011

hari yang memboringkan..

salam all............... sambil2 duk tgk video klip kat youtube ni, ajat nak kongsi la ngan sedara2.. xde la bnda ni pnting sangat, tapi tu la..memboringkan..hehe. tgk tjuk posting pun dah tau kan, entry kali ni pun komfem membosankan.......haha

hari ni, aku keje cam biasa la.. sebab yang memboringkan kerana xd apa yang nk dibuat, keje pun org xd (kalau org ada pun rasa nak suruh xyah datang je..hehehe)..bosan btol, nak men PES xd mood, nk on9 pun xtau nk tgk aper..last2 selongkar mudah,my cari gitar baru..heheehe

nah, satu video ni mula2 tgk tjuk dia,lawak la jugak... video cover cinta muka buku dari najwa latiff..

korang layan la,aku da dgr la..hehe k see again..BORING KAWW!!


No comments:

Penghuni Cakap Bual

Share This!