Saturday, May 5, 2012

cbMacam2: Buat Komik?

Assalamualaikum...
Hari ini hari cuti, jadi boring dan tak tau nak buat apa.. Nak ulangkaji, malas, tidur pun melebihi 'dos' dah, apatah lagi makan, memang full perut ini..hehe.
Jadi sambil-sambil saya mengadap laptop yang biru tua ini, 'create' la satu komik terpendek atas muka bumi, just 1 page sahaja. Biasa la kan, ini adalah first time saya cuba buat benda macam ni, jadi idea dan kekretivitian pun belum terasah lagi, tapi apapun, saya berpuas hati terhadap idea pertama saya ini.. :)

Jom lihat hasilnya.... :)




Inilah dia, moga-moga suatu hari nanti, aku dapat hasilkan satu buku komik islamik punya..amin.

P/S: Doakan ye sobat2..:)

No comments:

Penghuni Cakap Bual

57 Senarai Biasiswa & Pinjaman Pelajaran Malaysia 2012 & 2013
AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site!

Share This!